dijous, 22 de maig del 2008

Juan Acosta Jurado


De vegades la vida ens posa al davant gent que mai t'haguessis pogut imaginar.
L'altre dia al visitar l'avia Bibi a la residència vaig conèixer el seu company de taula al menjador el Senyor Juan Acosta Jurado, tota una eminència. Amb 91 anys a l'esquena em va explicar que als vespres es posa davant l'ordinador i escriu la seva vida, increïble ja m'agradaria a mi fer el mateix a la seva edat. Tot parlant em va explicar que té un llibre publicat, també em va dir que actualment és l'scout en actiu més vell del món, (l'anomenen "Oso Viejo") fins i tot figura al "Guiness". Com us podeu imaginar tinc a les meves mans el llibre, no hi ha massa diners així que són fotocòpies enquadernades manualment però amb un interior d'or, ple de riquesa de les seves vivències a la guerra, això si, tot legalment registrat per tal que els més vius no hi posin cullerada. Estic nerviosa per començar el relat, ja us ho explicaré.
Felicitats Senyor Joan vostè és un exemple a seguir.